SEKCE: FUNKCE A MODULY
V nástroji lze vytvářet účty pro více uživatelů zadavatele.
K jejich zakládání je oprávněn uživatel, jenž má oprávnění spravovat organizaci v rámci nástroje E-ZAK.
Tento uživatel má právo upravovat údaje týkající se jeho organizace a všech jejích členů,
dále zakládat odbory či oddělení. Po přihlášení může uživatel pracovat s oprávněními,
které má k dispozici, ať se týkají obecných oprávnění k organizaci, veřejným zakázkám
nebo specializovaným agendám jako je například Registr smluv.
ZÁKLADNÍ FUNKCE
Profil zadavatele s přizpůsobením vzhledu
Standardní zadávací postupy dle ZZVZ
Zadávací dokumentace, její vysvětlení a změny
Elektronický komunikační prostředek dle ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast v řízení
Elektronické podepisování úkonů uživatele
Evidence interní a veřejné dokumentace k zakázkám
Agenda Rámcových dohod a minitendrů
Zastoupení zadavatele v řízení
Centrální databáze dodavatelů s registrací přes FEN
Samostatná správa uživatelských účtů
Záznam všech prováděných úkonů
Vážení uživatelé, v souvislosti se změnami o uveřejňování údajů na Profilu zadavatele, dle vyhlášky č. 345/2023 Sb., o u..
Od 1.7.2024 nabývá účinnosti vyhláška č. 345/2023, speciálně § 11 odst. 1 a 5, týkající se profilu zadavatele.
Jaké změny pro zadavatele přinese nová vyhláška upravující uveřejňování informací ve Věstníku veřejných zakázek a na pro..
Společně s jarem přichází z dílny QCM další z inovací našeho hlavního produktu E-ZAK.
Uživatelé nástroje E-ZAK mohou využívat mnoho praktických modulů, které jim výrazně zjednoduší práci se zakázkami i náku..
V polovině července nabyla účinnosti novela zákona o zadávání veřejných zakázek, jejíž změny jsme implementovali do elek..