eKomunikace

eKomunikace je moderní nástroj vytvořený v souladu s novou Národní strategií veřejného zadávání, 

který umožní dodavatelům okamžitě podat nabídku na vypsanou veřejnou zakázku přímo prostřednictvím Portálu Dodavatele. 


V dnešní elektronické době, kdy společnost vyžaduje rychlý a jednoduchý přístup kdykoli a odkudkoli, je i eKomunikace dostupná z telefonu. 

Tato mobilní dostupnost zvyšuje flexibilitu a umožňuje rychle reagovat na nové výzvy a nabídky. 

Usnadňuje tak správu a účast v procesu veřejných zakázek. 


Celkově eKomunikace reflektuje moderní potřeby uživatelů a sjednocuje všechny potřebné funkce do jednoho místa, čímž eliminuje nutnost využívání dalších nástrojů a platforem. 



Jaké jsou výhody eKomunikace?


Pro dodavatele 


  • Transparentnost a efektivita procesu veřejných zakázek
  • Komunikace se zadavateli z jednoho centralizovaného místa 
  • Podávání nabídek rychle a pohodlně bez zbytečných prodlev

Pro zadavatele


  • Více nabídek od dodavatelů
  • Rychlá komunikace se všemi dodavateli z jednoho místa
  • Transparentnost a lepší přehled o podaných nabídkách

Podpora pro dodavatele




Balíček školení pro dodavatele



Školení



Administrace veřejných zakázek



Administrace



Portál Dodavatele - Všechny zakázky a služby na jednom místě


Portál Dodavatele

Podpora pro zadavatele



Zákaznická podpora, která vám pomůže s nastavením i případnými nečekanými situacemi.


Kontakt



Certifikace, kterými nástroj E-ZAK disponuje pro vaši plnou podporu.


Certifikace

Máte zájem o nástroj E-ZAK?

Neváhejte nás kontaktovat