SEKCE: FUNKCE A MODULY
V nástroji lze vytvářet účty pro více uživatelů zadavatele.
K jejich zakládání je oprávněn uživatel, jenž má oprávnění spravovat organizaci v rámci nástroje E-ZAK.
Tento uživatel má právo upravovat údaje týkající se jeho organizace a všech jejích členů,
dále zakládat odbory či oddělení. Po přihlášení může uživatel pracovat s oprávněními,
které má k dispozici, ať se týkají obecných oprávnění k organizaci, veřejným zakázkám
nebo specializovaným agendám jako je například Registr smluv.
odkaz na manuál
ZÁKLADNÍ FUNKCE
Profil zadavatele s přizpůsobením vzhledu
Standardní zadávací postupy dle ZZVZ
Zadávací dokumentace, její vysvětlení a změny
Elektronický komunikační prostředek dle ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast v řízení
Elektronické podepisování úkonů uživatele
Evidence interní a veřejné dokumentace k zakázkám
Agenda Rámcových dohod a minitendrů
Zastoupení zadavatele v řízení
Centrální databáze dodavatelů s registrací přes FEN
Samostatná správa uživatelských účtů
Záznam všech prováděných úkonů
Vážení klienti,ať už s nástrojem E-ZAK pracujete pravidelně, nebo se s ním teprve seznamujete, nenechte si ujít naši sér..
E-ZAK přináší nové funkce pro snadnější práci! Přidali jsme podporu multigigových souborů, rozšířili statistiky zak..
Vážení klienti, připravili jsme si pro Vás praktické workshopy na téma Dynamický nákupní systém. Přihlaste se a přijďt..
Vážení klienti, chcete si zjednodušit opakované nákupy formou veřejných zakázek? Přihlaste se na webinář ZDARMA, kde s..
S potěšením vám oznamujeme vydání nové verze elektronického nástroje E-ZAK 5.8.4.0, která přináší mnoho vylepšení a nový..
Je tu další díl z řady webinářů věnovaných produktu E-ZAK, tentokrát zaměřený na práci s funkcí Termínovník.