Šablony oprávnění k veřejným zakázkám - manuál

Obsah:

Vytvoření šablon

Sdílení šablon s propojenými účty

Výběr šablony u zakázky







Vytvoření šablony

Šablony oprávnění lze vytvářet po kliknutí na Detail organizace v levém menu na záložce Šablony oprávnění.


Tvořit šablony smí pouze správce organizace, užívat je v zakázkách pak mohou všichni uživatelé organizace s oprávněním smí zakládat zakázky.


Počet šablon není omezen.

Sdílení šablon s propojenými účty

Každou šablonu je třeba pojmenovat.


Dále je k ní možné uložit popis.


V případě, že má uživatel na multiprofilu více propojených účtů zadavatele, lze tuto šablonu zatržítkem sdílet s ostatními propojenými účty.

Je však třeba mít aktivní funkci Přepínání uživatelských účtů na multiprofilu.

Takový uživatel pak může totožnou šablonu využívat i po přihlášení pod jinou organizací.


Následně pak zatrhnete oprávnění, která má šablona zahrnovat a šablonu uložíte.


Výběr šablony u zakázky

Na detailu zakázky pak v bloku Oprávněné osoby za zadavatele můžete kliknutím na ikonu tužky editovat svá oprávnění, případně kliknutím na Přidat oprávněnou osobu lze nastavit oprávnění dalšímu uživateli organizace.


Šablonu oprávnění lze na zakázce vybrat z roletové nabídky.


Zde se zobrazí i šablony sdílených účtů.


Dále se zde vybírá, zda chcete Přidat oprávnění ze zvolené šablony ke stávajícím nebo nastavit jen oprávnění dle zvolené šablony.


Šablonu je třeba vybrat, následně pak aplikovat a uložit.