Elektronické úkony ve veřejných zakázkách představují činnosti vykonané v elektronické formě v rámci procesu zadávání veřejné zakázky. Zahrnují například podání nabídek, komunikaci mezi zadavatelem a uchazeči, doručování rozhodnutí, podávání námitek a další úkony, které jsou zákonem umožněny nebo vyžadovány v elektronické formě.
Log elektronických úkonů však zobrazuje také informace například o zobrazení detailu zakázky, o přečtečtení zprávy, o zveřejnění dokumentu apod.
Log elektronických úkonů lze zobrazit na detailu zakázky tlačítkem El. úkony.
Elektronické úkony v E-ZAKu
Případně lze také zobrazit veškeré elektronické úkony týkající se zadávacích řízení, rámcových dohod či dynamických nákupních systému za určité období (případně i bez časového omezení) po přihlášení do systému E-ZAK v levém navigačním menu v části Zadávací řízení kliknutím na Výpis el. úkonů.
Seznam elektronických úkonů
Elektronické úkony u zakázky lze filtrovat podle toho, kdo elektronický úkon provedl. Může to být zadavatel, dodavatelé nebo konkrétní organizace.
V prvním sloupci je zobrazeno interní ID úkonu, pod kterým je úkon zaznamenán v systému E-ZAK.
Druhý sloupec obsahuje informaci o datu a čase provedení úkonu.
Ve třetím sloupci je obsažen podrobný popis úkonu.
Ve čtvtém sloupci se nachází odkaz na objekt úkonu.
Předposlední sloupec informuje o tom, kdo úkon provedl. Může to být konkrétní uživatel nebo systém E-ZAK.
Úplně napravo je pak zobrazena informace o tom, zda úkon proběhl úspěšně.