Log elektronických úkonů

Elektronické úkony ve veřejných zakázkách představují činnosti vykonané v elektronické formě v rámci procesu zadávání veřejné zakázky. Zahrnují například podání nabídek, komunikaci mezi zadavatelem a uchazeči, doručování rozhodnutí, podávání námitek a další úkony, které jsou zákonem umožněny nebo vyžadovány v elektronické formě.


Log elektronických úkonů však zobrazuje také informace například o zobrazení detailu zakázky, o přečtečtení zprávy, o zveřejnění dokumentu apod.


Log elektronických úkonů lze zobrazit na detailu zakázky tlačítkem el. úkony.

Případně lze také zobrazit veškeré elektronické úkony týkající se zadávacích řízení, rámcových dohod či dynamických nákupních systému za určité období (případně i bez časového omezení) po přihlášení do systému E-ZAK v levém navigačním menu v části Zadávací řízení kliknutím na Výpis el. úkonů.

Elektronické úkony u zakázky lze filtrovat podle toho, kdo elektronický úkon provedl. Může to být zadavatel, dodavatelé nebo konkrétní organizace.


V prvním sloupci je zobrazeno interní ID úkonu, pod kterým je úkon zaznamenán v systému E-ZAK.

Druhý sloupec obsahuje informaci o datu a čase provedení úkonu.

Ve třetím sloupci je obsažen podrobný popis úkonu.

Ve čtvtém sloupci se nachází odkaz na objekt úkonu.

Předposlední sloupec informuje o tom, kdo úkon provedl. Může to být konkrétní uživatel nebo systém E-ZAK.

Úplně napravo je pak zobrazena informace o tom, zda úkon proběhl úspěšně.