Elektronické nabídky a žádosti o účast

V rámci zadávacího řízení může zadavatel nastavit, že dodavatelé mají podávat nabídky nebo žádostí o účast elektronicky prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK.


U zadávacích řízení ze zákona (ZZVZ) je el. příjem nabídek povinností.


Ve fázi Příjem nabídek (Prokazování kvalifikace v případě zasílání žádostí o účast) se pak přihlášeným dodavatelům na detailu příslušného zadávacího řízení nabídne funkcionalita pro vytvoření a odeslání elektronické nabídky, případně žádosti o účast.


Upozornění:
Aby dodavatelé mohli odeslat elektronickou nabídku (případně el. žádost či jinou zprávu přes E-ZAK), musí mít ověřenou identitu organizace v systému FEN https://cdd.fen.cz.


Pokud je na veřejné zakázce nastaveno, že dodavatelé musí zadat hodnoty kritérií při odeslání elektronické nabídky (elektronický katalog), pak musí dodavatel svou nabídkovou hodnotu vložit do přípustného pole.

Zadavatel může v systému E-ZAK nastavit, že dodavatelé můžou posílat nabídky také prostřednictvím eKomunikace Portálu dodavatele platformy FEN.cz (https://podo.fen.cz/).


Nabídky z Portálu Dodavatele mohou posílat registrovaní uživatelé, kteří mají aktivní placené balíčky Premium a Excellent (více informací zde https://podo.fen.cz/cenik).



Odeslané nabídky se dodavateli zobrazí v E-ZAKu u konkrétního zadávacího řízení v bloku Odeslané elektronické nabídky/žádosti o účast. 


Na Portále Dodavatele vidí uživatel své nabídky jako "podání" (podaná nabídka/žádost).


Dodavatelé mohou po dobu, kdy je zakázka v příjmu nabídek kdykoli svou nabídku zneplatnit a případně poslat novou. Zneplatnění mohou provést jak v E-ZAKu, tak i na Portále Dodavatele.


V E-ZAKu má dodavatel volbu "červeného křížku" v řádku odeslané nabídky.


Na Portále Dodavatele rozkline uživatel konkrétní nabídku, kde má volbu "vzít zpět".